Veelgestelde vragen privacy
Veelgestelde vragen over privacy
Het melden van grensoverschrijdend gedrag kan veel vragen oproepen. CVSN heeft de meestgestelde vragen over privacy op deze pagina uitgeschreven. Staat jouw vraag er niet tussen, dan kan je ons bellen op 0900 2025590 of een e-mail sturen: info@cvsn.nl.
Waarom verwerkt CVSN persoonsgegevens?
Hoe lang worden mijn persoonsgegevens bewaard?
Worden mijn persoonsgegevens gedeeld met derden?
Kan ik mijn persoonsgegevens alsnog laten verwijderen?
Ja. Het is altijd mogelijk om de toestemming tot verwerking van je persoonsgegevens in te trekken. Ga hierover vooral het gesprek aan met jouw casemanager. Het intrekken van de toestemming mag je mondeling doen, maar je kan het ook aan ons kenbaar maken door te mailen naar info@cvsn.nl. Jouw persoonsgegevens zullen dan worden verwijderd.
Kan ik mijn melding nog intrekken of aanpassen?
Misschien heb je na lang wikken en wegen gemeld, maar voelt het achteraf niet goed. Bij CVSN gaan we hierover graag het gesprek met je aan. Als blijkt dat je graag de volledige melding ziet verdwijnen vragen wij je om een schriftelijk verzoek in te dienen tot intrekking van de melding door te mailen naar info@cvsn.nl. Dit verzoek wordt beoordeeld door CVSN aan de hand van vastgestelde kaders. Mocht je de melding aan willen laten passen, dan gaan we ook daarover graag met je in gesprek.